Звернення громадян

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про стан розгляду звернень громадян, які надійшли до районної ради в 2013 році.

Відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» забезпечується покращення та всебічний розгляд питань, які порушуються громадянами перед органами місцевого самоврядування.

Упродовж 2013 року районною радою розглянуто 21 звернення: 11 письмових та 10 усних.

Актуальними залишаються питання сільського господарства та земельних відносин, соціального захисту. Ряд звернень роз’яснено на місці, по інших було дано доручення відповідним службам району для детального вивчення та вирішення.

Звернення найчастіше надходили з смт Теплик (5), с.В.Мочулка (3) Кивачівка (2), М.Мочулка (2), Степанівка (2). Звернення, які знаходились на контролі в районній раді, розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів.

До районної ради за звітний період 2013 року надійшло 4 колективних звернення із смт Теплик.

Як і минулого року, найбільше заяв і скарг надходило з приводу соціального захисту населення – 6 (28%) від усіх звернень. Звернення надходили до районної ради від найменш соціально-захищених верств населення: інвалідів, учасників війни, багатодітних сімей, одиноких матерів та пенсіонерів. Цих категорій громадян особливо турбують проблеми матеріальної підтримки, призначення та виплата державних соціальних допомог, перерахунок пенсії. З питань аграрної політики за 2013 рік до районної ради надійшло 4 заяви (19%), з питань праці та зарплати - 3 (14%), охорони здоров?я – 2 (9%), комунального господарства - 3(14%) , транспорту і зв’язку - 1(4%), освіти - 1(4%).

Графіки прийому громадян в обласній та районній державних адміністраціях, в обласній та районній радах розміщені у спеціально відведених для цього місцях.

З метою зменшення кількості звернень громадян у вищестоящі органи влади, вирішення проблемних питань, безпосередньо на місцях, райдержадміністрацією та районною радою практикується проведення сходів громадян за участю керівництва та її структурних підрозділів, районних служб.

Робота із зверненнями громадян вимагає значного поліпшення в першу чергу в територіальних громадах. Найперше сюди звертаються люди й часто не можуть отримати не лише позитивного вирішення, але й вичерпної аргументованої відповіді. Багато нарікань громадян на несвоєчасні відповіді на звернення або їх відсутність. Разом із поверховим розглядом – це є головними причинами звернень до вищестоящих органів.

Районною радою проводиться відповідна робота щодо об’єктивного розгляду звернень громадян та зменшення кількості звернень до вищестоящих органів влади. Об'єктивнішому розгляду звернень громадян сприяє також окремий їх розгляд комісійно за участю керівництва району.

З аналізу даних про звернення громадян випливає, що на місцях, де забезпечено належне виконання законодавства щодо звернень громадян, діяльність керівників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування спрямована на надання конкретної допомоги заявникам у вирішенні обґрунтованих заяв і скарг, прийняття вичерпних заходів з дотримання і захисту законних інтересів громадян, трудових колективів. Населення з цих сіл рідше звертається із своїми запитаннями і проблемами на адресу вищестоящих органів.

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше.