Звернення громадян

Інформація

про роботу із зверненнями громадян у Теплицькій районній раді протягом 2012 року.

Розгляд звернень громадян та їхнє вирішення завжди було і залишається одним із першочергових завдань Теплицької районної ради, адже право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян.
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в районній раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Теплицької районної ради.

Протягом 2012 року до районної ради надійшло 20 звернень, у порівнянні з відповідним періодом 2011року загальна кількість звернень зменшилась.

Із звернень, що надійшли: 17 вирішено позитивно, на інші - дано ґрунтовні роз’яснення.

Найбільше звернень надійшло із смт Теплик 10), сіл: Стражгорода (3), Кивачівки (2), Найменше звертались у районну раду жителі сіл: Побірка, Пологи, Степанівка, Удич, Шиманівка .

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до районної ради найчастіше зверталися діти війни (10), інваліди ІІ групи (1) , учасники бойових дій (1), пенсіонери(11), інваліди І групи (1).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами району порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми аграрної політики (10 звернень), а саме: вирішення земельних спорів, визначення межових знаків. Хвилюють громадян питання по праці і зарплаті (2 звернення) щодо працевлаштування та дотримання законності під час звільнення та поновлення на роботі, цікавлять громадян питання житлової політики (4 звернення) щодо поліпшення житлових умов, приватизації житла, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства, не менш важливими є питання екології і природних ресурсів (2звернення).
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Теплицької районної ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Теплицької районної ради.

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше.