Звернення громадян

Аналітична довідка про стан розгляду звернень громадян, які надійшли до Теплицької районної ради в 2017 році.

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в районній раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою районної ради та заступником районної ради. В районній раді створено необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення.

Протягом 2017 року до районної ради надійшло 37 звернень: із них 33 – на особистому прийомі та 4 – поштою, 1 звернення повторне. У структурі звернень, що надійшли до районної ради, загалом домінують заяви - 32, 2 пропозиції та 2 скарги. За результатами розгляду: 10 звернень вирішено позитивно, на 10 – дано роз’яснення, 17 звернень надіслані за належністю. Зареєстровано 3 колективних звернення (8%), за підписом громадянина - 46. Найбільше звернень надійшло від жителів селища Теплик, сіл: Розкошівка, Кивачівка, Мишарівка.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до районної ради найчастіше зверталися пенсіонери (20), працівники бюджетної сфери (4), безробітних (3).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами району порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми комунального господарства (9): ремонт доріг, будівництво та ремонт водогонів, тарифи за надання комунальних послуг (вивіз сміття); соціального захисту (7 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення безкоштовними ліками, працевлаштування, надання житла; земельних відносин – 2, транспорту і зв’язку – 2 та інші.

Мешканців району також турбують питання охорони здоров’я, особливо безкоштовного забезпечення засобами лікування та дорого вартісне лікування.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності ради і знаходиться під постійним контролем керівництва районної ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до районної ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату районної ради.

Графік особистого прийому головою Вінницької обласної Ради, першим заступником, заступником голови Вінницької обласної Ради, головою Теплицької районної ради, заступником голови районної ради.

№ п.п

Прізвище, ім'я по батькові

Посада

Дні та місце прийому

Години прийому

1

ОЛІЙНИК Анатолій Дмитрович

Голова Вінницької обласної Ради

Прийом громадян: 2-а п’ятниця місяця, обласна Рада, приймальня громадян (каб. 101) 4-а п’ятниця місяця в районах області (згідно з додатковим графіком)

10.00-13.00

2

 

Перший заступник голови Вінницької обласної Ради

Прийом громадян: 1-а середа місяця, обласна Рада, приймальня громадян (каб. 101); 3-а середа місяця в районах області (згідно з додатковим графіком)

10.00-13.00

3

КАЧУР Олександр Вікторович

Заступник голови Вінницької обласної Ради

Прийом громадян: 4-а середа місяця, обласна Рада, приймальня громадян (каб.101); 2-а середа місяця в районах області (згідно з додатковим графіком)

10.00-13.00

4

СОКОТНЮК Тетяна Степанівна

Голова Теплицької районної ради

Прийом громадян: 2-ий вівторок кожного місяця, щочетверга

09.00–12.00

5

СКАЛІЙ Володимир Володимирович

Заступник голови Теплицької районної ради

Прийом громадян: 2-ий понеділок кожного місяця, щоп'ятниці.

08.00–12.00

Аналітична довідка про стан розгляду звернень громадян, які надійшли до Теплицької районної ради в 2015 році.

Жителі Теплицького району у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатись по тих чи інших питаннях в органи влади. Тому, робота із зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності районної ради. Впродовж усього 2015 року районною радою вживались заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян, безумовного виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». В районній раді створено необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення. До Теплицької районної ради протягом 2015 року надійшло 23 звернення: (із них 22 – на особистому прийомі та 1 – через органи влади). У структурі звернень, що надійшли до районної ради, загалом домінують заяви. Тематика звернень постійно аналізується, виділяються найбільш гострі питання, які потребують негайного вирішення, узагальнюються проблеми, які стоять перед жителями району, їх вирішення враховується у роботі районної ради. Чільне місце займають питання сільського господарства, землекористування в сільській місцевості. Серед інших основних питань є питання соціального захисту, житлові, забезпечення законності та охорони правопорядку, комунального та дорожнього господарства, праці, освіти, виховання і навчання дітей, охорони здоров’я. Багато звернень надходить щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення. Районною радою вживаються заходи щодо належного розгляду та вирішення порушених в зверненнях питань. Особлива увага приділяється зверненням пільгової категорії громадян інвалідам учасникам війни та бойових дій, членам багатодітних сімей, ветеранам праці, пенсіонерам. На прохання вищезгаданої категорії громадян надавалась допомога у придбанні палива, ліків, у вирішенні житлово-комунальних питань, оформлення субсидій, тощо. Про позитивні напрями цієї роботи свідчить те, що значна частина з порушених заявниками питань вирішено позитивно, багато питань за дорученням голови районної ради було розглянуто комісійно з виїздом на місце. Здійснюється суворий контроль щодо недопущення порушень строків розгляду звернень. Районна рада постійно працює над усуненням недоліків у розгляді заяв, скарг громадян. Добивається уважного, принципового і ділового підходу до розгляду кожної заяви, ставить конкретні завдання перед селищним, сільськими головами, керівниками управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації щодо вжиття заходів для позитивного вирішення питань, саме на місцях багато уваги приділяти якості виконання завдань та кінцевим результатам, що дасть змогу людям бути впевненими у позитивному вирішенні того чи іншого порушеного ними питання. Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому. Тому робота зі зверненнями громадян у районній раді буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

Графік особистого прийому головою Вінницької обласної Ради, першим заступником, заступником голови Вінницької обласної Ради, головою Теплицької районної ради, заступником голови районної ради.

№ п.п

Прізвище, ім'я по батькові

Посада

Дні та місце прийому

Години прийому

1

ОЛІЙНИК Анатолій Дмитрович

Голова Вінницької обласної Ради

Прийом громадян: 2-а п’ятниця місяця, обласна Рада, приймальня громадян (каб. 101) 4-а п’ятниця місяця в районах області (згідно з додатковим графіком)

10.00-13.00

2

ЩЕРБАКІВСЬКА Людмила Михайлівна

Перший заступник голови Вінницької обласної Ради

Прийом громадян: 1-а, 3-а середа місяця, обласна Рада, приймальня громадян (каб. 101)

10.00-13.00

3

КАЧУР Олександр Вікторович

Заступник голови Вінницької обласної Ради

Прийом громадян: 1-а, 3-а середа місяця, обласна Рада, приймальня громадян (каб. 101)

10.00-13.00 14.00-16.00

4

РОМАНЮК Василь Іванович

Голова Теплицької районної ради

Прийом громадян: 2-ий понеділок кожного місяця, щоп’ятниці

08.00–12.00

5

СКАЛІЙ Володимир Володимирович

Заступник голови Теплицької районної ради

Прийом громадян: 1-ий вівторок кожного місяця, щочетверга

08.00–12.00

Аналітична довідка про стан розгляду звернень громадян, які надійшли до Теплицької районної ради в 2014 році.

Жителі Теплицького району у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатись по тих чи інших питаннях в органи влади. Тому, робота із зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності районної ради.

Детальніше...

ІНФОРМАЦІЯ

про роботу із зверненнями громадян Шиманівської сільської ради за 2013 рік

Робота із зверненнями громадян проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» .

Детальніше...

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про стан розгляду звернень громадян, які надійшли до районної ради в 2013 році.

Відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» забезпечується покращення та всебічний розгляд питань, які порушуються громадянами перед органами місцевого самоврядування.

Детальніше...

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше.